2013. augusztus 24., szombat

Az első díjam ^^,

                                 

Először is nagyon szépen köszönöm Nicole-nak. <3





Szabályok:

• Írj magadról tíz dolgot.

• Válaszolj a jelölő tíz kérdésre.

• Tegyél fel tíz kérdést a jelölteknek.

• Küldd tovább tíz embernek.


1, Tíz dolog rólam:


1. Több mint egy éve vagyok Directioner.

2. Imádom az állatokat.

3. Van két kutyusom, egy cicám és két patkányom ^^

4. Szeretek rajzolni.

5. Ez az első önálló blogom.

6. Szeptemberben leszek 8.-os.

7. Nem tudok rágóból lufit fújni.

8. Van egy bátyám.

9. Nem tudok biciklizni.

10. Nagyon szeretem a gyümölcs fagyikat.



2, Válaszok a jelölő kérdéseire:


1. Mióta kezdtél el írni?
Kisebb koromban sokszor mondtam, hogy írok egy könyvet, és az első oldalig mindig el is jutottam, de tovább sosem. 10 évesen elkezdtem egy blogot amit édesanyám segítségével írtam. És tavaly elkezdtem egy fanfiction-t füzetbe írni, aminek a barátnőim körében nagy sikere lett.


2. Minek/Kinek a hatására?

Régen csak úgy magamtól, mert szerettem volna híres írónő lenni, utána pedig a barátnőim hatására.


3. Elégedett vagy magaddal?

Teljes mértékben.


4. Mi inspirál a céljaid elérésében?

Azt hiszem az álmok.


5. Mik a terveid a jövőre nézve?

Szeretnék írni egy nagyon jó felvételit. És sok nyelvet szeretnék megtanulni.


6. Szereted a One Direction-t? Ha igen, miért?

Igen. Nagyon szép hangjuk van és a legtöbb daluk szövege sokatmondó. Meg persze helyesek :PP


7. Ha tehetnél, akkor változtatnál a világon?

Igen. Szerintem azon kéne változtatni, hogy ne a külső alapján ítélkezzünk. először ismerjük meg és utána lehet mondani a véleményeket.


8. Szerinted milyen lesz a világ 50 év múlva?

Ezt előre nem igazán tudom elképzelni. Remélem jó, ugyanis akkor még élni fogok :D Viszont nem hiszem, hogy repülő autók lesznek. Viszont a számítástechnika szerintem már elképesztő lesz. Nagyszüleink például soha nem gondolták volna, hogy 3D-s televíziót fognak otthon, vagy akár a moziba nézni.


9. Van testvéred?
Igen, van egy bátyám. 21 éves.


10. Mit gondolsz? Mi leszel, ha nagy leszel?

Nem tudom. Elsősorban boldog szeretnék lenni. Amúgy tetszik az idegenvezetői hivatás, az újságírás, rádiózás és esetleg a riporter szakma.


3, Kérdéseim:

1. Van háziállatod?
2. Ha változtathatnál magadon, mit változtatnál?
3. Milyen céljaid vannak?
4. Mi a hobbid?
5. Van testvéred?
6. Mi a véleményed a mostani világról?
7. Mit választanál: siker, pénz, hírnév vagy család? Miért?
8. Mi a kedvenc könyved és filmed?
9. Miért kezdtél blogot írni?
10. Van kedvenc énekesed?


4, Akiknek tovább küldöm:
http://onedirectionfantasy2018.blogspot.hu/
http://the-mysterynecklace1d.blogspot.hu/
http://behind-the-fairytale.blogspot.hu/
http://dreamchangestotruthwith1d.blogspot.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése